Etiketter

Jag måste bara tipsa er om den här underbara sommarkokboken. Enligt mig är det den bästa och finaste i sitt slag. 
Fick den för en massa år sedan av min svärfar som i sin tur fick den men som tyckte att den passade mig bättre.
Och det är jag mer än benägen att hålla med om 😉

Jag älskar den! Den är min sommarbästis!
Den innehåller underbara recept på både mat och efterrätter. Trädgårdstips, vackra dukningar med enkla medel, inredningstips för utomhusbruk och mycket mycket mer. 

Den här boken släpar jag runt på vart jag än befinner mig på somrarna.

Självklart fungerar recepten även övriga tider på året men det är ändå mest på somrarna som ”vi hänger” min sommarbästis och jag.

Image

Image
Ja tack, jag kommer gärna 🙂

Image
Pax för att sitta här!

Image
Den tomma tonfisksburken behöver alltså inte kastas.

Image
Mums!

Image
Love it!