Etiketter

, ,

Etter att ha frossat i italienska specialiteter i ett par veckor nu kände jag för lite omväxling. 
Grävde fram ett paket vårrullar i frysen och stekte upp dem i olja. Jag är väldigt förtjust i de små (vegetariska )vårrullarna som går att köpa i välsorterade affärer och/eller givetvis i de asiatiska affärerna.

Till vårrullarna rörde jag ihop en dipsås på sweetchili-sauce, lite risvinäger och sesamolja. Strödde över lite vita och svarta sesamfrön.

Därefter var det bara att rulla ett salladsblad runt vårrullen och dippa i såsen och sedan njuuuuta….

Det här är så gott! Det måste ni bara prova!

Nu till en helt annan sak.
Jag brukar få så bra tips här när jag frågar om saker. Nu skulle jag vilja ha tips på någon (ny) bra TV-serie att följa.
Vi har precis avslutat The Handmaid´s Tale (jättebra) och Taboo tidigare och vill nu ha något nytt att följa. Har ni några bra tips?