Etiketter

, , , , , , , , ,

Inlägget nedan påbörjade jag i lördags kväll men hann aldrig publicera det. Jag hade då ingen aning om vad som hände i samma stad som vi befann oss i. Vi la oss lyckligt ovetande om det just då.

Jag är oändligt tacksam över att vi inte befann oss i närheten.
Istället hade vi lyckan att befinna oss på hotellrummet med snacks & godis och med att titta på finalen av Britain´s got talent. 
En timme tidigare hade vi klivit av cykeltaxin som tagit oss genom den ljumma kvällen från Covent garden till Bloomsbury.

❤ ❤ ❤


Åh vilken mysig helg jag har haft tillsammans med den här killen. Vi har varit i London och har haft det sååå bra ❤
London är en av våra favoritstäder och
 som verkligen har bjudit på sin allra bästa sida med sol och värme.


Sebastian är fenomenal på att hitta i London så det är bara för mig att luta mig tillbaka och hänga med ;-).

Häromdagen hängde vi lite i Notting Hill och tog en fika på Café Diana bl a. Ett klassiskt engelskt café med en hyllning till Prinsessan Diana i form av mängder med fina foton.


Lördagsgodis från Kingdom of Sweets. Ett palats av godis….
(Bästa sättet för mig att inte bli sugen på godis, det är too much av allting.)


För min del räckte godisutbudet på vårt hotell alldeles utmärkt 😉

Vi bodde på mysiga Radisson Blu Edwardian Kenilworth i Bloomsbury. Högst upp bland takåsarna :-).


Frukosten på hotellet var helt fantastisk. Skulle kunna sitta där i flera timmar och bara äta…

Var förbi och kikade på King´s Cross station´s stora attraktion 😉


Givetvis blev det ett besök på Yo Sushi högst upp på Harvey Nichols, det är ett måste för min del. 

Sista kvällen var vi på en jättemysig restaurang som jag måste tipsa om, San Carlo Cicchetti, en italiensk restaurang i Covent Garden med grymt god mat. 
Vi hade inte bokat bord men det rekommenderas om man är fler än två personer.
Har tyvärr ingen bild därifrån, vet inte vad jag tänkte på, var väl för hungrig…

Är så tacksam för den här fina helgen i London, det är så härligt att få vara på tu man hand med ett barn i taget ibland ;-).
Särskilt när allt gått så bra ❤