Etiketter

, ,

Dagens lunch (för mig alltså)! Smoothie på grönkål, kiwi, ingefära och äppeljuice.

Idag är en riktig skjutsardag, vilket innebär att man landar hemma en timme här och en timme där.
Får egentligen ingenting gjort riktigt (känns bara som att jag mest påbörjar saker hela tiden…) utan njuter mest av det vackra vädret och drömmer mig framåt mot ännu varmare temperaturer….

Tänkte eventuellt testbaka en tårta i helgen. Se om den håller som födelsedagstårta till någon utav mina tre kommande jubilarer… De är rätt så kräsna när det kommer till tårtor. Och själv är jag innerligt trött på Princesstårtor just nu ;).

Tänkte i alla fall plantera dessa tillsammans med lite påskliljor och göra lite vårfint utomhus.

Dags att slå ihop datorn och ge sig iväg igen… 🙂

En härlig lördagskväll önskar jag er!