Etiketter

, , ,

Hej,
Hoppas att ni har haft en härlig helg!
Själv har jag tagit tag i saker som jag legat efter med och behövt få gjort. I övrigt har jag tagit det ganska lugnt. Ätit gott, tittat på Melodifestivalen (förstås) och njutit av den vackra vårsolen.

Ätit gott ja.
Jag som älskar allt vad såser, röror, dippsåser och ”spreads” heter, blev väldigt glad och förväntansfull när jag fick hem dessa såser från Sauce Shop.
Olika såser som passar till olika maträtter. Vissa används med fördel i marinader, andra som smakförhöjare och några av dem för att hotta upp.


Vi har ännu så länge bara provat Green Sriracha och Lime & Koriander. Lime & Koriander har blivit min favorit och den kan jag lätt äta med sked bara som den är…:)


Får se när jag vågar använda Really Hot Sauce

Jag ser verkligen fram emot att få bekanta mig vidare med dessa såser, inte minst när grillsäsongen är här. Göra marinader, röra ihop dippsåser och naturligtvis ha dem stående framme så att var och en kan testa dem.

🙂