Etiketter

,


Hej hej från dagens arbetsplats 🙂

Den här veckan har bara rusat iväg och det känns som att jag ligger efter med massor…
En riktig mars-vecka har det varit, med snöfall och sedan superslask på det. Inget favoritväder om man säger så.
Men det har varit en busy, rolig och mycket social vecka så det har vägt upp det trista vädret.

Igår kväll var vi ett gäng tjejer som var ute och åt middag ihop.
Vi var på Supper, en jättetrevlig restaurang på Tegnérgatan i Stockholm och som har helt otroligt god mat – sydamerikansk mat. Mycket chili, koriander, mango, lime och vitlök, mums!
Vi tog in lite smårätter och delade på och det var verkligen en smakupplevelse utöver det vanliga.

Tyvärr tog jag inga bilder, glömde helt bort det. Däremot har jag tipsat om Supper här på bloggen tidigare i det här inlägget.

Tänkte också visa lite grått och nytt här hemma, matcha mars helt enkelt ;).


Den här sittpiffen med löstagbart lock har blivit en favorit här hemma.
Jag älskar form och funktion i ett.
(Från MIO)


Ett perfekt ställe att få undan spelkontroller och annat på som annars gärna bara lämnas kvar framme…


Fina dekorationskuddar som turligt nog hittades på rean efter jul.
(Från Åhléns)


Lite mera grått…
Kudden ovan fick jag själv designa på Stockholm Furniture & Light Fair förra året hos Eilersen. Och den älskar jag. Skönare kudde får man leta efter.

Är riktigt nöjd med dessa vår/sommarskor till Sebastian.
(Det ska gå lätt och fort att få på och av sig skorna…  Det är kravet ;))


(Från Zara)


Älskar den här pyjamaspåsen från Bag All 


Har äntligen tagit mig i kragen och ramat in min fina Lisa Ling.

Dags att åka och handla och byta ut tulpanerna ser jag 🙂

Önskar er alla en härlig fredag!