Etiketter

, , , , ,

215_2186

Ännu en intensiv vecka har passerat. En omtumlade sådan.
Tog ett sista farväl av en vän igår och sådant sätter sina spår. Det var både sorgligt och vackert på samma gång. Nu tar minnena vid av en person som ofta fått mig att skratta så att mascaran runnit och sett allt annat än smickrande ut :).

I onsdags var jag som sagt på Formex och spanade in vårens nyheter och trender.

img_5098
Superfina sängkläder, här i pastell, från Carina Björck.

img_5100
Älskar dessa knalliga färger på bäddset, även de från Carina Björck.

215_2161De här fina glasunderläggen, coasters (Carina Björck) får mig att tänka på himlen i morse som var alldeles rosa…

kgxl4917
(Trend)restaurangen inne i ena hallen hade dekorerats i rosa och skulle förställa en nöjespark.
Bakom den härliga förvandlingen stod två tjejer från Coco Form Studio.

215_2174Ett härligt doftljus i en vacker plåtburk (se det tänt högst upp i detta inlägg) från Wax Lyrical.

215_2193-1En påskklassiker, Egg, från Lakrids by Johan Bülow hittade jag också på Formex.
Dulce de Leche Choc Coated Liquorice. Min absoluta favorit i lakritsvärlden just nu :)!

Kram!