Etiketter

, , , , , , ,

Idag har jag varit på pressvisning hos Studio Sankt Paul som visade upp vår- och sommarnyheter för 2017.

Det var så mysigt att kliva in från ett grått och ruggigt väder in i värmen och få insupa färg och form i allra bästa utförande. 
Jag gillar verkligen deras pressvisningar, det är snyggt dekorerat och jag är alltid full av inspiration när jag kommer därifrån.

215_0538
Den här duken med blommönster tryckt på linnetyg från Linen Tales är helt fantastisk. Så vacker!  Kan riktigt se framför mig ett sommarkalas utomhus med den här duken på buffébordet.
Vet ej var den kommer att säljas i för butiker här i Sverige men här finns den i alla fall på -> Linen Tales´s hemsida

215_0550Härliga tapeter från engelska House of Hackney

215_0532Ljuslyktan ovan är även den från House of Hackney.
Det är värt att klicka sig in på deras hemsida för att få sig en riktig dos engelsk romantisk lantlig stil. Love it!

215_0533
Ett vackert dukat bord med ost & vin 🙂

215_0548Snygga lampor med fint och varmt sken från Konsthantverk.

215_0565Snygga kuddar från House of Hackney och How Kudd You bland annat.
Härlig tavla utav Lisa Ling i bakgrunden.

215_0519
Duktiga illustratören och 
konstnären Nadja Wedin med ett utav sina vackra kuddfodral.

Det finns mycket fint att se fram emot till våren. Känns bra nu så här i november…