Etiketter

, ,

215_9015

För ett par år sedan fick jag den här fina kok/festboken i julklapp, På fest med Sopranos. En bok jag verkligen inspireras av.
Förutom härliga bilder och bra recept finns det lite andra tips och råd inför festen. Allt med en gnutta humor förstås… 😉

215_9022
Som jag älskade TV-serien Sopranos, jag var helt knäckt efter att ha sett sista avsnittet av säsong 6 – och vilket slut sen???

215_9017

Idag åkte boken i alla fall fram och nu sitter jag och bläddrar i den ute i solen – på min favoritplats.

Jag måste verkligen nypa mig själv i armen, så varmt och ljuvligt det är fortfarande och det är ändå den 16 september. Helt fantastiskt!

Dessutom har jag redan varit iväg och handlat så nu är det bara att njuta av min lediga fredag :-).

215_9023
Jag är sugen på italienskt till middag och i den här boken finns det gott om inspiration för det. Vi får se vad det blir.

215_9027

Jag önskar er alla en härlig fredag!