Etiketter

,


215_7298

De lediga och lata sommardagarna rullar på och man blir mer och mer avslappnad. Mycket välbehövligt känner jag.
Vädret skiftar en del men så fort solen håller sig framme badas det för fulla muggar.

Testade att åka ring (inte den rosa badringen som Sebastian bär) efter båten häromdagen och höll i mig för glatta livet, jisses vad fort det gick! 
Jag satt inte i ringen utan låg ner och höll i mig i handtagen och åkte efter. Var helt slut i armarna efteråt.
Minns inte att det var så jobbigt sist jag provade…;)

215_7175

Igår firade jag och Per 15-årig bröllopsdag och det blev en tårta till efterrätt med de godaste jordgubbarna.
Gjorde tårtan enligt det här receptet (minus hallon).

IMG_3799
Vi passade även på att ta en tur förbi kyrkan vi gifte oss i, Stora Skedvi kyrka.

215_7155
Var på loppis häromdagen och hittade den här lådan som jag spanat in tidigare.

När loppisen öppnade kastade jag mig bokstavligen fram och nöp den. Älskar sådana här gamla lådor. Den här var i perfekt storlek och skick dessutom.

215_7138 (1)
Njuter av min svärmors vackra blomsterprakt ❤

Som sagt, de sköna lata sommardagarna rullar vidare…