Etiketter

, , , , , , , ,

215_4825
Krukor från Kew Gardens.

Det vackra och varma vädret håller mig mestadels utomhus.
Middagarna på altanen blir längre och det blir ingen ordning på kvällsrutinerna alls nu.
Spela roll, man måste ju passa på när värme och vackert väder bjuds.
För mindre än en vecka sedan gick jag klädd i varma kläder ink. handskar, helt galet egentligen.

Förra tisdagen gick jag dock inte i varma kläder, då var det också så där härligt soligt och varmt som det är nu.
Då promenerade jag i sällskap med Sofia till PR byrån Studio Sankt Paul på ett stekhett Södermalm för att spana in deras pressvisning för hösten. 
Älskar deras visningar! Såväl vår- som höstvisningarna. Det är alltid så snyggt stylat och presenterat. 

De har många av mina favoritmärken dessutom, som Kew Gardens, Jonathan Adler, Lisa Ling, Mikaela Willers för att nämna några.

215_4894
Gillar lampan ”Kusk” från Konsthantverk på det snygga nätta skrivbordet från ABC Collection.

215_4830
Superfina tallrikar i stengods, design Mikaela Willers. 

215_4863
Läcker skrivbordshörna med inredning och porslin från bland annat Jonathan Adler.

215_4885
Mera snyggt från Jonathan Adler.

215_4906
En annan favorit som presenterades på visningen var den här superfina vasen ”Vako” från Smaelta i olika storlekar.

 

 

Mycket fint att se fram emot till hösten med andra ord 🙂

215_4981

Blev så glad över den här fina tekoppen från Jonathan Adler som låg i goodiebagen.
En tekopp med ett par kvinnliga läppar på ena sidan och en mustasch på andra sidan :).