Etiketter

, ,

215_6097

215_6106

Första fredagkvällen på länge som jag är hemma och jag njuter för fullt.
Vi har haft en mysig TV-kväll och det åts lite sen middag i form av löjrom och klassiska tillbehör. Det är absolut bland det godaste jag vet.
Med lite bubbel till 🙂

Det märks att hösten är på ingång. Mörkret gör sig påmint snabbare och det blir extra mysigt med kvällarna inomhus nu.
Det blir mer TV-tittande och mer snacks och godis.
I kväll fyllde jag Fredagsmysskålen med både sött och salt innehåll som passade oss alla.
215_6084

På tal om hösten, mörkret och så småningom julen, så ser jag verkligen fram emot årets glögg från Blossa med smak av Earl Grey.
Låter spännande tycker jag. Bara flaskan är ju en succé i sig, så vacker!
Bra presenttips!

Bilden nedan är en pressbild lånad från Blossa
IMG_0452

Ha en fortsatt fin fredagskväll!