Etiketter

,

Idag är ingen vanlig dag, idag fyller nämligen den här bloggen två år!! Hurra hurra hurra!
Vilken härlig resa det har varit och vad mycket jag har fått vara med om och så många underbara människor jag har träffat och fått lära känna ❤
Nu fortsätter resan framåt… 😉

215_4973

Häromdagen fick jag hem den här underbara korgen fylld med läckerheter.
Den kom från Gastrofy.
Gastrofy
är en ny typ av matkasse där man får välja sin meny efter egen smak.

Den levereras med de bästa råvarorna ända hem till dörren. 

Jag valde en kycklingrätt och fick med allt jag behövde för att tillaga den vilket är väldigt bekvämt.
215_5033 (1)Mis en place 🙂

215_5146 (1)
Citronrostad kyckling med örter, potatis och vitlökssås.
Receptet var superenkelt att följa och resultatet himmelskt gott!

Nu skall här ut och njutas härlig söndag, kram på er!