Etiketter

, , , ,

Ett måste när (om) man besöker tennisturneringen Wimbledon är Strawberries and cream”. 
Första gången upplevde jag det lite blaskigt eftersom jag är van vid vispad grädde till jordgubbar och inte ovispad.
Nu känns det bara så där Wimbledon-lyxigt och funkar alldeles utmärkt 😉
Gärna med ett glas bubbel till 🙂

Häromkvällen var jag riktigt sugen på den här kombon och hade turen att få tag på helt underbara jordgubbar, riktigt sommarsöta och blodröda.
215_1667 (1)

Invigde också den här fina mjölkkannan från Stelton som jag bara älskar. Precis en sådan som jag letat efter.
I en härligt retro ljusblå färg. Den kannan och röda jordgubbar. ihop…
IMG_9422

Det kommer mer fint i den här serien ”The Emma Collection by HolmbäckNordentoft” från Stelton.
215_1692

Ha en underbar lördagskväll!