Etiketter

,

215_6575

Och vintern blåst in, minst sagt…

Ny vecka på ingång och flera roliga saker med den, inte minst Formexmässan 🙂

Här hemma pågår renovering av Sofias rum för fullt. Loftsängen har rivits och nu ska det spacklas, målas och möbleras om. 
Tog ingen ”före”bild dumt nog. Eller hann inte snarare. Rivandet gick med en väldig fart.
Ska bli spännande och se resultatet i alla fall av Pers och Sofias projekt så småningom.

Köpte med mig lite fika till målarna här hemma från Dunkin´ Donuts i Täby centrum.
215_6576

Men njaee, jag är nog ingen munkfantast i alla fall. Det blir för sött med all topping på för min del.
Jag är helt klart mera en kanelbulle- och vaniljhjärtatjej.

Julen och julgranen har dansats ut här hemma som sagt och jag kommer att sakna både julgranen och den fina stjärnan som vi alltid har i toppen.
Köpte den på Brunnsvikens trädgård för flera år sedan och den är helt klart min favorit av allt granpynt.
215_6601

 

Önskar er alla en skön söndagskväll!