Etiketter

, ,

Nu är jag mer än redo att ta mig an 2015 :-).

Min fina egendesignade almanacka från personligalmanacka.se låg och väntade i brevlådan igår.
Jag är så nöjd med den och vi kommer att bli riktiga vapendragare vi två!

Jag valde två egna foton att pryda både fram- och baksida.
Ett somrigt motiv på framsidan och ett juligt motiv på baksidan.
215_6137

215_6201

Jag som älskar rosa valde självklart rosa på sidorna i almanackan.
215_6150

Ett bra flyttbart plastbokmärke valde jag till. Det rekommenderade Sofia mig som designade sin almanacka före jul.
215_6210

Det färdiga resultatet med förstasida i genomskinlig plast samt snodd.
215_6195


Den goda tårtan på almanackans framsida då??
Jodå, den hittar ni här. En marängtårta passar perfekt sommar som vinter.

Trevlig lördagskväll på er!