Etiketter

,

D30_5580

D30_5575

Ju äldre barnen blir desto svårare är det att hitta på vad man ska ge dem i julklapp respektive födelsedagspresent.


När jag fick höra talas om personligalmanacka.se blev jag superglad, vilken toppenpresent att ge bort!
En klockren present till Sofia kände jag direkt.
Det fick bli en skolavslutningspresent, hon har varit så duktig i skolan hela höstterminen 🙂
Det var både lätt och roligt att navigera sig fram på hemsidan och man kan välja att att ha sitt egna motiv på framsidan, egna layouts och även bestämma hur de sista sidorna i almanackan ska se ut.
Det färdiga resultatet, dvs den egendesignade almanackan damp ner i brevlådan en dryg vecka senare.
Hur smidigt som helst och Sofia är jättenöjd!
Läs här om hur man ger bort ett presentkort och hur man går tillväga när man designar sin egen personliga almanacka.
Ett toppenpresent som jag själv hade älskat att få när jag gick i skolan.


Bättre sent än aldrig. Nu vill jag designa en till mig själv! 🙂