Etiketter

,

När jag var yngre hade jag dille på att möblera om hela tiden – till andras förfäran.
Alltid gick det väl att flytta eller byta plats på något.
Det började redan hemma med att jag ville byta sovrum med både mina föräldrar och med min lillasyster.
Vi bytte ett par gånger (jag är förvånad själv över vilka bra argument jag lyckades komma upp med för att driva igenom dessa byten.)
Jag fick mitt favoritrum till slut 😉

Jag har lugnat ner mig nu både vad det gäller rumsbyten och konstant ommöblering, nu är det dukning, dekorering och pyntande som tagit över.

Att duka är kul. Till vardag, till fest, till frukost, you name it.
Gjorde en testdukning inför julen häromdagen.

D30_4951

Jag gillar att dekorera i grönt och vitt till jul. Det är fräscht ihop och sedan kan man smyga in med vilken färg som helst till det.

Köpte ett hjärta häromdagen som nu hänger på rätta stället, dvs på ytterdörren.
D30_5115


Hoppas ni alla får en riktigt skön helg och en härlig fredagskväll.
Kram på er!