Etiketter

, , ,

IMG_8125
Njuter av ett vackert och stämningsfullt Bryssel.
Stan verkligen sjuder av jul- och feststämning.
Och det sparas inte på krutet när det kommer juldekoration heller…
Är man som jag en jultok så rekommenderar jag verkligen ett besök här innan jul.
Det är dessutom väldigt prisvärt att åka hit och bo centralt och bra.

Det här är en ”favorit i repris-resa” då jag och min mamma som jag är här med var här även förra året vid den här tiden.
Vi är så fantasifulla att vi bor t o m på samma hotell Hotel Métropolehär med sin juldekorerade reception.
IMG_8105

IMG_8108

Precis som förra året har de en ljus- och ljudshow på Grand Place som är en upplevelse.
IMG_8146

Överallt finns små bodar där man kan köpa sig något sött och värmande eller kanske en julklapp 😉
IMG_8176

Bryssel bjuder på mycket bra shopping så det lär bli en och annan julklapp härifrån.
IMG_8159

Nu är det dags att gå ut och insupa mer julstämning!

Ha en härlig lördagskväll!

Kram!