Etiketter

, , , ,

Idag mötte jag upp Sofia som åkt in själv till stan efter skolan.
Det blev ett litet missförstånd om var vi skulle ses så jag bad henne hoppa på en buss för att åka dit jag var. Det ordnade sig och vi möttes upp och satte fart mot dit vi skulle. (Tack o lov för mobiltelefon…)

Älskar att ha egentid med vardera barn ibland och idag fick vi två en riktig tjejeftermiddag .
Det blev bl a ett besök på Victoria´s Secret som nu öppnat i StockholmHamngatan.

IMG_7760

När det var dags att hitta någonstans att fika ville jag gå längs med Strandvägen för att hitta något trevligt ställe.
Och det gjorde vi verkligen, Café Linné. Ett supermysigt café med jättetrevlig personal och massor av gott att äta och dricka. (Strandvägen 9)
Och det var så snyggt inrett både inomhus och utomhus.

Vi satte oss utomhus och njöt av varsin varm choklad med vispgrädde.
IMG_7776

Lägg detta ställe på minnet om ni är ute efter ett trevligt café i Stockholm.

IMG_7772


Svårt att förstå ibland att det redan är den 14 oktober… Kändes inte så idag på eftermiddagen.
IMG_7753

IMG_7750

Nu skall jag ge första avsnittet av nya Downton Abbey ett nytt försök. Ögonlocken blev lite väl tunga i söndagskväll när vi skulle se det så jag missade en hel del…

Kram!