Etiketter

, , , ,

Nu är det big paus som gäller från allt vad godis, bakverk och annat sött heter för ett tag framöver.
Och det efter de senaste dagarnas frossande.
Inte minst efter att idag ha deltagit i Lilla Bloggdagen på mysiga Sundby Gård.
(Det där med lagom har liksom aldrig varit min grej när det kommer till godsaker men nu har jag ingen lust att sponsra tandläkaren mer än nödvändigt…)

Den här här vackra utsikten mötte oss i morse när vi kom fram.
D30_2761

Sundby Gård visade sig vara ett ställe helt i min smak. Med sitt sjönära läge, goda mat, trevliga personal och smakfulla inredning både inomhus och utomhus.

D30_2819

IMG_7618

D30_2836

Här skulle jag lugnt kunna sitta från första december till sista mars och bara värma mig 😉

Lilla Bloggdagen, ett fotoevent för bloggare som hölls idag.
Ett supertrevligt och fint event som ordnats av de gulliga bloggarna Marlene och Annelie. (Tusen tack fina ni.)
Duktiga fotografen Thorleif Robertsson höll i dagens fotoundervisning och gav oss många nyttiga råd och tips för att ta bra foton till våra bloggar.

Lunch- och fikapauser hann vi med också där det serverades en massa gott.
Bla en hel lakritsbuffé dukades upp!!

D30_2821

D30_2857
D30_2854

Alla deltagare fick dessutom med sig tre (!) helt fantastiska goodiebags sprängfyllda med fina saker.

Nu hamnade de inte på bild dessvärre men de innehöll fantastiskt mycket fint. Allt från smycken, bio-och teaterbiljetter, tvålar, godis, müsli och mycket mycket mer.
Jag var en mycket populär mamma när jag kom hem kan jag säga…

Men en ska ryckte jag åt mig och la vantarna på direkt och det var dessa AKO-kolor, från Roliga prylar, de är mina – bara mina!
D30_2876

Kram