Etiketter

, , , ,

Döm om min förvåning när jag idag fick ett meddelande om att jag vunnit en fototävling jag inte ens deltagit i.
Inte medvetet i alla fall. En fototävling på Instagram som ICA Stop i Täby anordnat.

Det var i somras som jag äntligen fick fart på det här med Instagram. Och nu lägger jag upp bilder ganska ofta.
Ofta kopplat till de inlägg jag gör här på bloggen. Använder mig då nästan alltid av #hashtags.

För ett par veckor sedan var jag på ICA Stop (som är en riktig lyx-ICA) och handlade och blev så imponerad av deras nya frukt- och gröntavdelning.
Jag var bara tvungen att ta en bild på deras fina grönsaksarrangemang. 
Den bilden la jag sedan upp på Instagram, med #hashtags och that was it.

Tills idag när jag får meddelandet om att jag vunnit deras fototävling på Instagram med den här bilden 🙂
IMG_7421

Så i morgon skall jag åka dit och få mitt pris. Ett presentkort på 1000:- Tjohoo!

Tusen tack ICA Stop