Etiketter

, ,

Här hemma sov vi ut ordentligt i morse och och nu njuter vi av att ha en heeeelt obokad dag 😉 Inga måsten eller någon tid som måste passas eller så. DET är lyxlördag för mig.

Jag startade dagen med en frukost som bestod av en ny sorts Keso, ”Kesoyoghurt hallon” som jag la lite färska bär över, en rejäl kopp te och en macka.
Ute på trappan i solen 🙂
D30_2154

När det senare blev dags att fixa lunch bestämde jag mig för göra våra favoritpannkakor. Och jublet som uppstod när barnen förstod att det var just pankisar som var på gång visste inga gränser. (Det var tydligen ett tag sedan som de fick pannkakor här hemma alltså…)

Och jag måste hålla med om att det var bra gott med pannkakor idag, med mjölk till 🙂

Så ett tips på om ni vill ligga på plus hos era barn, gör dessa pannkakor!
Och snåla inte med vaniljsockret! D30_2167 D30_2163

Ha en härlig lördag!