Etiketter

,

D30_1952

 

God förmiddag!
Har ganska nyligen avslutat en lång frukost. 
Fastän jag var uppe ganska tidigt idag så tog det ett tag innan jag väl satte mig för att äta min frukost. 
Det är som vanligt, jag kommer på en massa saker som jag skall fixa med och helt plötsligt har jag påbörjat en massa saker samtidigt och vet liksom inte riktigt vad jag skall avsluta först. Typiskt mig!

Nu ska vi i alla fall snart åka och hämta vårt nya soffbord som har kommit.
Vi har efter lång tids letande äntligen hittat ett som vi gillar. Hoppas det blir bra.


Något annat som i alla fall jag har letat efter är en ny ostbricka. 

Är trött på vår vanliga och har varit ute efter en ny.
Och häromdagen när jag sprang runt på stan så gick jag in i Sturegallerian för ett par ärenden, och då plötsligt i ett skyltfönster så låg den där. Min nya kompis 🙂
D30_1970

Bamboo Store i Sturegallerian hittade jag den här randiga fina skärbrädan som jag blev helt förälskad i.

D30_1978

 

Funkar alldeles utmärkt som frukostbricka också minsann.

Nu vill jag bara hitta några riktigt fina och bra ostknivar att matcha den med. Tips?

Ha en riktigt härlig lördag!
Kram