Etiketter

Fick för mig att jag skulle möblera om lite på altanen vid matplatsen igår.
Dvs vända på bordet 😉
Poängen är att alla ska kunna få plats under tak om regnet helt plötsligt dyker ner.
D30_1143

Vi var även iväg till Täby centrum tidigare på dagen.
Då hittade jag den här vita ljust mönstrade vaxduken på Åhléns och de ljusa kuddarna på Indiska (rea).D30_1149

D30_1179


En liten bukett Flocks och en gammal favoritlykta fick agera bordsdekoration.
D30_1152

 

Middagen igår blev en snabblagad favorit.
Nykokt pasta med Paolos bolognese och riven mozzarella. Älskar den pastasåsen!
Och lite skivad tomat med buffelmozzarella och grönsallad till.D30_1163

 

Tunnan som jag fyndade på en loppis för ett tag sedan har jag nu fyllt med lite blommor.
Den var lite gungig i botten så först fyllde jag den med sten, sedan med lecakulor, jord och sist med blommor!
D30_1107

Nu blir det här en lugn kväll.

Kommer som vanligt att följa nyheterna om den hemska branden som härjar i Västmanland.
Nu känns röklukten här i Stockholmsområdet också.

Hoppas verkligen att de influgna styrkorna kan göra underverk. Det behövs nu!