Etiketter

mötte jag min spegelbild inne i badrummet och jag ser verkligen ut som en vilde just nu.
Solbränd, osminkad och solblekt hår i en enda röra uppsatt i en tofs. 
Just nu får det vara så. Hinner inte, bryr mig inte…
Nu är när svensk sommar är som allra bäst vill jag inte missa en enda minut.

Det är nu energiförrådet skall fyllas till bredden så att man kan ta sig an de mörka januarimorgnarna när bilen kanske måste skottas fram…
Älskar sommaren 2014!!

Och detta…
D30_0723
Marinerade lammkotletter som skall grillas.

D30_0890

Nyskördad squash som skivats upp, penslats med olivolja och flingsalt och grillats.
D30_0904 2

Favoritostarna härifrån.


D30_0903

Och självklart jordgubbarna 🙂


IMG_7304

Båtturer med söta barn 😉

D30_0758

Och ljumma sommarkvällar!!

(Gillar dock inte ”selfies” så det fick bli en ”feeties” istället”)

Kram!