Etiketter

, ,

(Lazy stavas med Z fick jag just ropat efter mig. OK, Z it is :-))

…eller ja, lat och lat.
Nu när sommarlovet tuffar på som bäst inser man ju hur många måltider som skall snos ihop om dagarna bland annat.

Gillar att laga middagsmat men är sämre på lunchmat. 
Men i och för sig kan ju en tallrik fil med jordgubbar och en smörgås till vara en perfekt lunch, jag har bara inte kommit på det än…
Särskilt när någon gjort så nyttig frukost…
Image

Idag till lunch blev det det typ bästa jag vet.
Chèvresmörgås med bresaola i ugn på levainbröd. Sallad och soltorkade cocktaiiltomater till det och jag är lycklig som ett barn.
Man får passa på att ha sådan mat när man har barn iväg på kalas 🙂
Image

Image

Stter och lyssnar till  ”vattenspridaren under studsmattan-leken” som regerar för tillfället när barnen har kompisar hemma.
Det hörs lång väg när de håller på kan jag tala om.

Undrar vad grannarna tycker om den…?

Men är det sommar så är det!

Kram!
D30_9270 2