Etiketter

Jag hade gärna börjat det här inlägget med en idyllisk bild på våra barn från dagens skolavslutning, men nää…

Chansen att träffa på Prince Charles (ja han i England) på vår ICA Nära, hade varit betydligt större än att få ihop dem på ett foto från idag.
Hur svårt kan det vara undrar man…?
Ja var det inte ett tjuvnyp från den ena, fula grimaser från den andra eller en isande kommentar från någon av dem som gjorde den andra sur så var det hela tiden någonting. Gaahhh…
Så jag tröttnade till slut.

Skolavslutningen var i alla fall jättefin och med kanonväder hela tiden.
Och efter lunchen åkte vi in till stan för ”examensfika” på mitt nya älsklingscafé i Stockholm, Karla café.

Gott, trevligt och snyggt!
Image

Image
Sebastian valde en miniprincesstårta.

Image
Och Sofia valde en kladdkaka.

Image
Mormor som slöt upp drog nog högvinsten i alla fall.
Den här Citronmarängpajen med nötbotten var helt fantastisk.

Jag valde te och yoghurt med färska bär.

En annan sak jag älskar med detta café är alla snygga och smarta lösningar.
Kolla in den här pyttelilla toaletten. Med betoning på pytteliten.
Där har de satt in ett handfat ovanför toaletten.
Love it!

Image

Mätta och nöjda promenerade vi vidare ut i sommarlovet…
❤❤❤

Image