Etiketter

,

Precis som förra gången jag åkte upp här, lovade jag mig själv att kyssa marken när jag kom ner igen.
Alltså jag får svindel bara jag står nere på marken och tittar upp.
Vad har hänt?? Så här var jag ju inte förut. 
Image

Tack och lov går ju hissresan fort och när dörrarna öppnas på cafévåningen kliver man rakt in framför detta bord fyllt av en massa godsaker.
Image

Image

Så mycket gott!
Det blev äppelkaka med vaniljsås för min del.

Image
Trots fina myshörnor vid fönstren så höll jag mig på behörigt avstånd.

Image
Medans Sebastian var helt såld på den vida utsikten…

Image

Tänk att vi fortfarande får med oss Sofia på en sådan här utflykt, det är mysigt det.
(Antagligen är det bara en tidsfråga tills hon inte vill följa med längre…)

När vi ändå var i krokarna och vi åkt ner igen så bestämde vi oss för att ta en sväng in på Tekninska muséet.
Det är alltid poppis. De har bl a en avdelning med roliga stationer som barnen får testa på.
Ser ut som en lekrum fast det är lite mer avancerat. 
(Skulle vara perfekt att ha barnkalas där.)

Ha en bra start på veckan 🙂