Etiketter

, ,

Ett av mina projekt i helgen var att gå genom mina sommarkläder, som jag snart får börja använda ordentligt – hoppas jag!
Några av mina sommarklänningar kan jag inte ha, pga felköp som det kan bli ibland.

Jag tycker de är jättefina och vill inte kasta bot dem.
Så jag tänkte se om det är någon av er som är intresserad av någon av dem?

Vissa är knappt använda men tvättade och gick inte att lämna tillbaka därför. Sedan har de blivit hängande bara.

Image
Image

Den här fina klänningen från Love Forever visade sig vara för stor för mig.
Det är storlek M och jag brukar ha M men jag tror att deras storlekar är aningen större. Aldrig använd men tvättad.
200:- SÅLD!

Image
Image

Den här fina klänningen från Container är också för stor. Den visade sig vara i strl. 40.
175:-

Image
Image

Den här färgglada klänningen är köpt i Frankrike och till skillnad mot de tidigare två klänningarna så är den här i strl. L men sitter som en perfekt M.
125:-  SÅLD!

Om någon är intresserad utav någon av klänningarna så maila mig på: cattis@stockholmteahouse.se och beskriv vilken av dem.
Porto tillkommer.

Ha en fin kväll