Idag har vi varit på 10-årskontroll.
Ja det kändes faktiskt så. 
Av alla dessa gånger som min bil har besiktigats så har jag alltid suttit ute i väntrummet och läst en tidning under tiden.

Men idag när jag klev ur bilen efter att ha kört in den på bilprovningen så bestämde jag mig för att stanna kvar och titta på.
Och jag kom på mig själv när jag satt där att jag satt med huvudet lite på sned.
Så där som man gör när barnen deltar i avslutningar eller luciatåg tex. För att man är så stolt!
Så kändes det idag.
Där satt jag och såg min lilla blåa bil bli upphissad i luften och testas på alla möjliga sätt.
När besiktningskillen sa att allt såg fint ut, sträckte jag på mig rejält.
Som man gör när man är stolt 🙂
Image
Vi stretar väl på ett tag till du och jag eller hur?
Och inget krångel när vi ska till landet i sommar, OK?