Skönt att vakna upp till en solig och snöfri dag. Som dessutom råkar vara en fredag 🙂
Tala om två olika årstider på två dagar!

Har just varit och storhandlat och det känns så skönt att ha fyllt på hemma.
Hade sällskap av Sofia som jag hämtade upp efter skolan.
Så mysigt att bara vara vi två ibland ❤.
Nu har vi fikat, tittat på en massa Youtube-klipp som hon har visat och som vi har gapskrattat åt. (Tur att man blir lite uppdaterad emellanåt om vad som roar 11-åringar ;-))

Sofia fyller 12 år om två veckor och just nu har jag ingen aning om vad vi ska ge henne i födelsedagspresent.
Och ingen önskelista får jag heller fast jag har tjatat. Har man allt då??

De här fina tulpanerna fick följa med hem idag , de fanns nämligen i den här ljusrosa färgen som jag tycker är så fin.
Image

 

I kväll är det annars hemgjord pizza som gäller. Och gott rödvin till 🙂
Image

Den ovan är en favorit som jag gör på färdiga bottnar och det blir supergott! Och den går dessutom blixtsnabbt göra.
Vad jag har på hittar du här

Ha en skön kväll och ät gott 🙂