Etiketter

Himmel vilken underbar mat jag åt igår kväll… Sydamerikansk mat med massor av koriander, lime och andra ljuvliga smaker.
Här på Supper var vi.
Förutom den underbara maten och den coola inredningen så gillar jag att den här restaurangen inte ligger mitt i city. 
Jo mitt i city ligger den ju men ändå lite avsides och den väcker ingen jättestor uppmärksamhet när man går förbi. Men när man kommer in…
I backen upp mot Tegnérlunden på Tegnérgatan ligger den. I kvarter som har flera bra ställen runtomkring.

Hit ska jag snart igen!
Image
Image
Ja fler bilder blev det inte då alla i sällskapet var vrålhungriga.
Sekunden efter denna bild togs kastade sig alla över maten som var slut på nolltid. Detta var förrätten men både den och huvudrätterna hade kunnat var dubbelt så stora…
Har man med matvrak att göra så har man 🙂

Ha en fortsatt skön lördag!