Etiketter

, , ,

För att heta Stockholm Tea House handlar den här bloggen väldigt lite om te skulle jag vilja säga.
Särskilt som jag är storkonsument av te. Jag dricker te i princip jämt. Jag älskar det.
Svart, rött, grönt, vitt, you name it. Te med kraftig och mustig smak, det är min melodi det.

Fick mitt lystmäte vad det gälller te och tesalong när jag var i Brighton förra året.

Jag har nämnt det i mitt allra första inlägg här på bloggen. 
Det var upplevelsernas dag när jag och min väninna ramlade in här på Blackbird Tea Rooms:
Image
(Ber om ursäkt för bildkvalitén, eller bristen på den snarare…)

Allt, precis allt är rätt med det här stället.
Läget mitt Brighton, atmosfären, servicen, personalen, maten, inredningen, allt allt allt.

Detta drömmer jag om fortfarande…
Image
Image

Har ni vägarna förbi Brighton, missa inte detta ställe då, Blackbird Tea Rooms.

Brighton för övrigt som jag alltid förknippat med sommaren funkar alldeles utmärkt även på hösten/vintern, särskilt i juletid 🙂