Image
Jag mÄste erkÀnna att den hÀr veckan vi nu kliver in i Àr lite diffus för mig. Vilken dag firar man egentligen Halloween?
I mĂ„nga Ă„r har det florerat skumma utklĂ€dda (modell mindre:-)) typer lite varje kvĂ€ll under den hĂ€r veckan och bankat hĂ„rt pĂ„ dörren och skrikit ”bus eller godis”.
AlltsÄ ingen sÀrskild kvÀll utan ganska utspritt skulle jag sÀga.
NÀr vi flyttade till hus för 13 Är sedan blev det lika klart som att man klipper grÀset regelbundet pÄ sommaren, att man Àven skall ha ett stort godislager hemma vid den hÀr tiden pÄ Äret samt under pÄsken.
Jag kan garantera att det ger en trygghetskĂ€nsla nĂ€r man hört vad andra rĂ„kat ut för som inte haft det… 😉
Dock Àr jag lite strÀng mot de hÀr typerna. Ser de inte tillrÀckligt lÀskiga ut blir det inget godis. NÀpp!

Jag förvĂ€ntar mig faktiskt ett kraftigt köttsĂ„r i ansiktet alt. ett mycket blekfĂ€rgat, utmĂ€rglat tryne för att belöning skall utdelas 🙂
Image
Image