Etiketter

, ,

Image

Jag hade tänkt puffa lite för en annan flaska jag köpte i Paris men vet ärligt talat inte om det är någon idé.
Dock faller bitarna på plats varför innehållet är oförändrat från när jag ställde fram flaskan på bänken och lät den står framme över natten.
Ibland minskar innehållet på vissa söta produkter här hemma när man vänder ryggen till… 😉

Planen var att göra den här goda Panna cottan som ni hittar receptet på här (minus lakrits), garnera lite tjusigt och sedan servera med färska jordgubbar.
Sagt och gjort och när jag nu har garnerat har jag tagit i för allt vad tygen håller och jag är alldeles slut. 
Känns som om jag försökt trycka ut modellera genom ett sugrör i någon fånig tävling. 
Näpp, nästa gång blir det vanlig hemgjord smörkolakräm som jag garnerar med. 

För er som ändå vill se flaskan så har ni den här:
Image
Till och med jag förstår nu varför de sålde ut ett helt parti med rabatt… Tack Lafayette Gourmet!

Men inga sura miner här inte, jag älskar Galerie Lafayette i övrigt 🙂
bild kopia 6