Etiketter

Pytt i panna är bland det bästa jag vet. Med HP-sauce, rödbetor och stekt ägg till. Hela faderuttan.
Jag älskar rester av alla de slag och därför passar Pytt i panna mig som handen i handsken.
Man tager vad man haver helt enkelt.Image
Till den här ”Pytten” blev det överbliven prinskorv skuren i småbitar, råstekt potatis smaksatt med dill, köttbullar och så sedan de klassiska tillbehören. Sååå gott!

Annars är vi utomhus idag, det går ju liksom inte att låta bli när det är ren sommarvärme ute.
Vi roar oss med lite av varje, jag klipper gräs, öser på med jord lite här och där. Tömmer gamla blomkrukor, gör lite snyggt helt enkelt.
Somliga gjuter för ny brevlåda, någon sparcyklar runt och isprinsessan är i ishallen❤. En perfekt söndag helt enkelt.
Nej nu är dryckespausen över och jag ska fortsätta där ute.

So long mina vänner!